reklama

Každý máme svojho hlupáčika strážneho.

Tak veľmi som sa bál, že môj hlupáčik strážny na mňa zabudol. Že ho už nezaujímam, ale našťastie som sa mýlil. Tento primát s dosť nízkym IQ ma nesklamal. Pokračuje vo svojich obťažovaniach ďalej...

Písmo: A- | A+

Nie je to tak dávno, čo som tu mal vložených zopár príspevkov, no na žiadosť ľudí, na ktorých mi záleží, som ich stiahol. Boli zamerané voči jedinému človeku, boli výsmechom jeho primitívnej povahe, hodnej prvostupňového primáta. Človek, ak sa tak dá nazvať len kôli stavbe tela, večný vypisovateľ a sťažovateľ sa opäť ozval. Ja mám síce Anjela strážneho, tak ako ho má každý, no je mi cťou mať aj svojho hlupáčika strážneho. On si totiž pozrie televízor, vo svojej hlupučkej hlávke si skonštruuje sťažnosť a šup ho na papier. Napíše zopár viet, ktorým ani sám neverí, ale obťažuje tým kopec ľudí, ktorí bohužiaľ musia jeho neustále sťažnosti prešetriť, skúmať a tak ako vždy, neopodstatnené uzavrieť. Stále som premýšľal, že mu pošlem zopár balíkov papiera, ale asi netreba, parazituje na tých, ktorí mu naletia na jeho úbohú pyramidovú hru, ktorú honosne nazval non stop servis za pár euro. Potom sa v televíznej bedničke prezentuje ako konzultant, ktorý všade bol, všetko vie a hlavne akí sme my blbí, že nerobíme veci tak ako si to on predstavuje. Poteším sa, ak sa odprezentuje tým, koľko dlhuje sociálnej poisťovni, v registri dĺžnikov je to úctyhodná suma pri jeho mene, aj keď svojím klientom vopred povie, ako dopadnú, keď sa pokúsia využiť jeho službu, prípadne partnerom, ako už vopred vie, prečo im nezaplatí dohodnuté sumy za výkon. Prezentuje sa takým počtom partnerov na slovensku, koľko možno nie je ani v celej strednej európe dokopy. Mám už veľké množstvo kópií jeho sťažností, takže mu raz možno poďakujem za námet a materiál na knihu. Takže moj milý hlupáčik strážny, alias kráľ šašo. Nastal čas uzavrieť rozprávku a ani by si netušil, ako ťa potopili Tvoji "kamaráti" , "priatelia" a ďaľšia háveď. Poďakujem Ti za strážne služby a ver mi, že ich ukončíš verejne, dosť draho a hlavnme so sklonenou hlavou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľa vás premýšľa o čom tu vlastne píšem.... je to trošku v hádankách, šetrím totiž papier na ďaľšiu sťažnosť a hlavne, hlupáčik moj strážny, nedaj sa zahanbiť, opäť sa posťažuj, pokrič do sveta a daj najavo svoju úbohosť. A vás ostatných chcem poprosiť, dajte si veľký pozor, platíte si vo sfére motorizmu zákonné poistky, z ktorých máte nárok na služby, aké sa vám pod rôznymi pseudomenami snaží ponúknuť pyramídová herňa... Sú to zdánlivo čudné témy, ktoré k sebe nepatria, ale raz vám to vysvetlím, prípadne sa nizkointeligentný tvor ozve sám....

Róbert Mamčak

Róbert Mamčak

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taký obyčajný ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu