reklama

Myslím že sa to dá ...

Poslednú dobu mám veľmi hektické obdobie, no najviac ma sklamal človek, ktorý si myslí že je úžasný a jedinečný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Poslednú dobu mám veľmi hektické obdobie, no najviac ma sklamal človek, ktorý si myslí že je úžasný a jedinečný. Poskytol mi síce na chvíľu prácu po ktorej som vždy túžil, no zachoval sa ako podliak. V prvom rade ma opantal na neho hnev,a le pomaly, ke´d si skladám kocky s pomyselného lega zisťujem, že je vlastne úbohý. Ospravedlňuje svoju nemohúcnosť zákernými ťahmi. Neželám mu nešťastie, ani smolu, želám mu len to, aby raz na vlastnej koži pocítil, aké to je jednať z pozície sily a zahrávať sa s ochotou ľudí. Možno raz, ke´d bude musieť potupne sklopiť hlavu a povedať, nemal som pravdu, uvedomí si to. Ten človek vlastne začal hrať šachovú partiu. Už sa to podobá na šach a ja viem, že tento súper už dávno dostal MAT.

Róbert Mamčak

Róbert Mamčak

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taký obyčajný ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu