reklama

Bioetická reforma ll.

Snáď len dovetok ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Páčia sa mi Vaše reakcie, veľa je tých reakcií rozumných, triezvo zmýšľajúcich ľudí. Nájdu sa tam aj provokatéri, ale to je normálne, s tým som počítal. No dvom prispievateľom chcem dať len jednu odpoveď. Ten príbeh nie je vymyslený, je to môj vlastný príbeh. Je trošku skrátený, ale pravdivý. Milujem deti, robím pre nich leto čo leto tábory, mám aj vlastné deti, ktoré žijú a tešia sa zo života. Na to, ktorému nebolo dopriate narodiť sa, spomínam a zapaľujem sviečku v novembri. Nepotrebujem provokovať, nepotrebujem niekoho haniť, no mrzí ma agresivita s akou beží kampaň bioetickej reformy. Ani ja nezastávam interrupcie z rozmaru. Skôr chválim rozumné rozhodnutie vo veľmi ťažkých situáciách - Hniezdo záchrany, pred odpadkovým košom...

Róbert Mamčak

Róbert Mamčak

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som taký obyčajný ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu